Translate

środa, 28 sierpnia 2013

Łatwo, szybko i przyjemnie ...








Dziewczyny Wy też tak czasem macie, że nic Wam się nie chce?
W dodatku nad głową wiszą różne sprawy do załatwienia, rzeczy do zrobienia i inne pierdoły, o których wolałybyśmy zapomnieć. A na dokładkę jutro znowu trzeba iść do "tyry" (pieszczotliwe określenie pracy :)) i jak zwykle świetnie wyglądać, żeby biurowym zazdrośnicom gały z orbit wyszły, a jedyne co do głowy przychodzi to myśl "żeby mi się tak chciało, jak mi się nie chce"...
W końcu jednak trzeba marazm przełamać i się jakoś ogarnąć, więc dziś chciałabym Wam zaprezentować mój turbo-nitro szybki przepis na niebanalny i elegancki manicure.

Składniki
 paznokcie
lakier bezbarwny (Golden Rose)
lakier z pędzelkiem do zdobień (Hean Art Nails)


Przed malowaniem



Wykonanie
Wyczyszczone i przygotowane do zabiegu paznokcie traktujemy lakierem bezbarwnym, jedna warstwa w zupełności wystarczy. Odczekujemy minutę lub dwie,aby lakier był suchy i zaczynamy zdobienie. Dwie skośne kreski przez środek płytki paznokcia i gotowe...

Jak Wam się podoba efekt?







5 komentarzy:

  1. rewelacyjnie się prezentują :)

    może obserwujemy:)?

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnie wyglądają, a wykonanie bardzo proste :)
    muszę coś podobnego zrobić, tylko nie wiem czy nie mam za krótkich paznokci,
    a jakoś średnio idzie mi zapuszczanie.
    Mam z tym problem, tzn. są krótkie i szerokie, a chciałabym aby były długie.
    Pomożesz mi? napisz na bojohny@onet.pl jak będziesz miała chwilkę.
    z góry dziękuje, świetny blog, obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny pomysl :)

    dziekuje za mily komentarz :D mam kilka par plaskich butow ale na dzien nosze tylko obcasy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładnie wygląda, wykonanie super:)
    zapraszam do mnie, również do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie nam bardzo miło jeśli pozostawisz po swojej wizycie jakiś znak :)
Osoby, które posiadają konto w Google+ proszone są o zostawienie linku do bloga :-)
Odwiedzamy blogi wszystkich naszych komentujących! :-)